Egentlig burde alle nye gå et slikt kurs for å få litt input

Denne uken arrangerte vi kurs i kundemottak og service på Gardermoen.
Der møtte vi Stian Knutsen som er ganske ny hos Hadeland bilsenter Mohagen som er et av 7 Mekonomen verksted som har sendt deltagere til kurset,
sammen med 3 verksteder fra Meca.   

Hva synes du var mest givende med kurset?
-«Jeg synes det var spennende å lære om hvilken personlighetstype jeg er og hvilke personlighetstyper som finnes.
Det er greit å få noen tips om hvordan man skal forholde seg til forskjellige kunder og kollegaer. I tillegg var dette en fin kursgruppe med god stemning
hvor vi kunne lære fra hverandre og bygge nettverk. Kursholderen var flink og gjorde kurset interessant.  Økonomi biten for mitt verksted kjenner jeg ikke så godt til ennå,
så dette må jeg sette meg mer inn i. Jeg ser at det er generelle grep som kan gjøres for å få verkstedene mer lønnsom.
Egentlig burde alle nye gå et slikt kurs for å få litt input» forteller Stian.

Kursholder Kjetil Selvåg var også fornøyd med kurset. –«jeg anbefaler alle verksteder å gjennomføre kurset.
Kundemottaket er verkstedet salgsavdeling og er helt avgjørende for at de skal drive lønnsomt.
Send gjerne flere fra samme verksted sammen på kurs slik at de blir samkjørte i forhold til å gjøre endringer og forbedringer», sier han.

Vi har flere typer kurs innenfor ledelse, kundebehandling og lønnsomhet.

Les mer om dem her

                      

Noen av kursdeltagerne. Stian nr 2 fra venstre                       Kursleder Kjetil Selvåg